כתבה מ- TheMarker

שתף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב twitter
שיתוף ב email

ניו אורדר

בעלי עסקים רבים עברו בשנים האחרונות לעבודה באמצעות קופה ממוחשבת שביכולתה להעניק פתרונות ניהול מתקדמים החוסכים זמן יקר ויוצרים כלי בעל ערך להגדלת ההכנסות. אחת החברות הבולטות בשנים האחרונות בתחום היא ניו אורדר שקמה כמענה לאתגרי הניהול היומיומיים איתם מתמודד כל בעל העסק.

 

את החברה הקימו בשנת 2008 יניב בן נעים ורפי עשהאל שביקשו ליצור פלטפורמה שתשנה את חוקי המשחק ותחזיר את השליטה של בעל העסק לידיו. באמצעות שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, מאפשרת התוכנה לבעלי העסקים לעקוב אחר הנעשה בעסק מכל מקום בעולם על ידי מכשיר הטלפון הנייד.

 

יעילות זה שם המשחק

 

במטרה להפוך את השימוש בקופה הממוחשבת לכמה שיותר יעיל, יצרו מהנדסי התוכנה ממשק אינטואיטיבי וקל להבנה שכל אחד יכול להשתמש בו כבר אחרי הדרכה קצרצרה. ״היה לנו חשוב להפוך את התוכנה לכמה שיותר פשוטה כדי שאנשים יוכלו לנצל את כל היכולות שלה בצורה הטובה ביותר. בנינו אותה כך שגם בעלי עסקים ללא רקע בטכנולוגיה יוכלו להשתמש בה ולראות את התוצאות שהיא מביאה כבר מהרגע הראשון. שמחנו לראות בעלי עסקים רבים המצליחים לחסוך זמן וכסף באמצעות התוכנה שלנו כבר בתוך תקופה קצרה", אומר רפי.

 

לצד היכולות הבסיסיות של הקופה, כגון: הפקת מסמכי חיוב, ניהול מלאי, ושעון נוכחות, מאפשרת הקופה פעולות מורכבות כמו ניהול מועדון לקוחות, התממשקות לתוכנות הנהלת חשבונות, והכי חשוב ניתוח מדדים של החברה ובראשם ניתוח הרווחיות, לפי מוצר, שעות פעילות ועוד.

 
"היה לנו חשוב להפוך את התוכנה לכמה שיותר פשוטה כדי שאנשים יוכלו לנצל את כל היכולות שלה בצורה הטובה ביותר"צילום: new order

פתרון מושלם למעבדות

הקופה הממוחשבת של החברה מתמחה ביצירת תשתית יעילה עבור מעבדות לתיקון מחשבים, סלולריים, אופניים ועוד. אם בעבר היו המעבדות משתמשות בפתקים על מנת להעביר מידע, שיטה שיצרה מבול של טעויות ותקלות, היום ניתן להשתמש בתוכנה בכדי למנוע טעויות ולחסוך זמן יקר.

 

על ידי סריקת המספר הסידורי של המכשיר בקופה, מתקבלים מייד כל הפרטים הרלוונטיים: שם הלקוח, מתי נרכש, האם הוא בתקופת האחריות וכו'. כאשר יסתיים התיקון יקבל הלקוח הודעת טקסט לאיסוף המכשיר. כמה פשוט, ככה קל.

 

התממשקות לאתר מכירות woocommerce

 

גל הקורונה שסחף את העולם בחודשים האחרונים תפס בעלי עסקים רבים כשהם לא ערוכים להמשך פעילות באפיקים דיגיטלים. עסקים שהתבססו רק על מכירות באמצעות חנויות פיזיות גילו שללא נוכחות בדיגיטל טווח הפעילות שלהם הצטמצם באופן ניכר. אך גם אלה שלהם כבר היה אתר מסחר נתקלו בקשיים, הנובעים ברובם מחוסר היכולת לחבר בצורה נוחה בין קצוות העסק השונות – עולם המסחר הפיזי ועולם המסחר הדיגיטלי.

 

השימוש במערכת התוכנה של ניו אורדר מחבר את המידע בין שתי נקודות העסק ויוצר למעשה מערכת אחת פשוטה וקלה לניהול. בעזרת התוכנה כל פריט שנרכש לדוגמא, בין אם בחנות הפיזית ובין אם בחנות האינטרנטית, מעודכן ישירות במלאי החנות ובכך ניתן לקבל תמונה ברורה ועדכנית של המלאי בכל רגע נתון. בנוסף, ניהול אינדקס הפריטים מתבצע ממקום אחד, וכך שינוי מחיר של מוצר בקופה מיד משתקף באתר המכירות. גם את ההזמנות שנעשו באתר קולטת המערכת היישר לקופה בלחיצת כפתור, ולמעשה אין צורך להיכנס יותר לדף הניהול של האתר משום שהכל ניתן לביצוע מהקופה.

 

ניו אורדר יודעת לחבר בין החנות האינטרנטית לפיזית, אצל עסקים שמחזיקים את שניהם, כשעבור אילו שאין להם אתר, תיצור ניו אורדר אתר חדש, תדריך את בעל העסק כיצד להשתמש בו ותחבר אותו ישירות עם מערכות החנות הפיזית.

 

הקופה הממוחשבת של ניו אורדר היא הקלף המנצח עבור כל בעל עסק ששואף לדעת להיכן צועד העסק שלו ומה העתיד צופן עבורו, מבלי שהוא יפספס שום פרט בדרך. בין אם יש לכם חנות פיזית, חנות אינטרנטית או שניהם, בעזרת ניו אורדר תוכלו לקחת את העסק שלכם לשלב הבא וליהנות מהפירות המתוקים של עבודתכם הקשה.

More To Explore

WooCommerce

קישור מלא לחנות וורדפרס ניהול הזמנות,מלאי,הקמת פריטים